Quattru materiali sciarpa cumuni, sapete sceglie?

In u vaghjimu è l'invernu, assai ragazze sceglienu una sciarpa per elli, micca solu per mantene u calore, ma ancu per mudificà a collocazione di vestiti, più di moda è bella.
Ma in l'acquistu di sciarpe, se u materiale hè adattatu per u so propiu ghjoca ancu un rolu cruciale, sti materiali di sciarpe cumuni, sapete cumu sceglie?

1. Sciarpe di maglia
U materiale di maglia spessu dà à una persona un sensu dilicatu è caldu, cusì per l'invernu friddu, ci sò parechje scelte di stu materiale, per via di questu sensu, cusì pruvate à currisponde à qualchì mantellu longu, facilmente mette in risaltu u temperamentu.

3

2. Sciarpa di cuttuni è canapa

Questa sciarpa di texture palesa affinità in l'ignuranza, pare caliu, è serà cunfortu di portà, suave, è assai versatili, simplice è generoso.

4

3. Sciarpe di seta

A sciarpa di sita hè ancu un materiale populari per un bellu pezzu, perchè a sita liscia pò esse megliu da a lucentezza di a pelle, cusì parechje ragazze piaceranu à utilizà a sciarpa di sita per abbinà a robba, ponu mette in risaltu u bonu culore.In ogni casu, a tessitura di a sciarpa hè ancu necessaria, perchè s'è vo avete a pelle secca è sorda, hè megliu per evitari sciarpe texturizzati cum'è questu.

5

4. Sciarpe di pelliccia

Stu tipu di sciarpa di materiale hè in generale micca per currisponde à u mantellu di pelle, se vulete andà in un stile cusì amichevule è bellu, pudete sceglie un culore puru simplice è elegante, se vulete mette in risaltu u stile, allora pudete sceglie un mischju è sciarpa di culore currispondente.

6

Tempu di Postu: Nov-16-2022