Chì ghjè u materiale còmode di a sciarpa?Chì materiale sciarpa bona sciarpa per cumprà cunsiglii per sparte

I sciarpe sò utili durante i mesi friddi di u vaghjimu è di l'invernu, soprattuttu quandu hè ventu.Ma u materiale di a sciarpa hè troppu, cum'è una sciarpa di sita, una sciarpa di cachemire, una sciarpa di cuttuni è di lino, una sciarpa di pelliccia è cusì, cusì chì sciarpa materiale hè bona?Comu sceglie una sciarpa?Next, Xiaobian per voi à sparte parechji materiali cumuna di sciarpa è punte shopping sciarpa, à aiutà vi à sceglie u vostru propriu sciarpa, micca a paura di u ventu friddu bellu viaghju.

Q: Chì sò i boni materiali di sciarpa
A: Sciarpe sò populari in u vaghjimu è l'invernu.Sò fatti di parechji materiali, cum'è lana, cuttuni, sita, sita, acrilicu, poliester, blended, fur, lana artificiale, cuttuni artificiali è coda d'animali.Allora chì hè un bonu materiale di sciarpa?In fatti, u materiale di a sciarpa hè allughjatu, è hè u più impurtante di sceglie u materiale adattatu per sè stessu trà parechji materiali.Eccu un sguardu à quattru di i tipi più cumuni di sciarpe: maglia, sita, linu è cuttuni, è fur, cumu si paragunanu è cumu si mettenu inseme.

微信图片_20220902104934

Sciarpa di maglia
A sciarpa di maglia dà un sensu dilicatu è ricorda à e persone di drammi romantichi coreani.Matching, per via di a tessitura unica di a sciarpa, cusì più adattatu per currispundenu tweed è altri vestiti chì ùn anu micca attraente.U DRESS UP DI CORPU SANTU hè in giru à mezu à u ventu di maglia delicata, dà una persona assai cunfortu.

Sciarpe di seta
A seta hè un materiale populari per un bellu pezzu.Stu materiale mette in risaltu u gloss di a pelle è facilmente esce u gustu eleganti è intellettuale.Dunque, quandu sceglite una sciarpa di sita, duvete cunsiderà u vostru culore di a pelle.E ragazze cù a pelle gialla o a pelle secca ùn deve micca sceglie tali texture cum'è u materiale principale.

Sciarpa di cuttuni è linu
A sciarpa cù a tessitura di cuttuni è linu mostra una forte affinità, è a tessitura hè relativamente vicinu à a pelle intornu hè assai cunfortu, è a collocazione hè ancu un tipu più versatile, per via di u materiale pianu è senza ornamenti, hè assai bonu. per abbinà i vestiti.Questu hè ancu chì tipu di sciarpa per sceglie una sciarpa di materiale versatile persunale.

Sciarpa di pelliccia
A sciarpa di pelliccia hè di solitu fissata cù un mantellu di pelle, e diverse ragazze chì portanu una sciarpa di pelliccia anu un gustu diversu, pigliate a strada d'affinità di bellezza suggerita per sceglie un culore simplice, mette in risaltu bellu è frescu, più vulete mette in risaltu u stilu persunale di e ragazze sceglie naturali. fur, u culore irregolare hè a prima scelta.

Sciarpa di cachemire
Sciarpe di seta

Comu sceglie a sciarpa ghjusta
Sciarpa è tonalità di a pelle
1. E persone cù u culore di a pelle gialla duveranu portà u giallu chjaru, rosa, grisgiu mediu, blu grisgiu chjaru è altre sciarpe luminose è dolci, invece di rossu scuru, viole scuru, giallu, verde scuru è altri culori;
2, culore di a pelle scura, ùn deve sceglie russu scuru, purpura scuru, grisgiu scuru, neru è altri sciarpa di culore scuru, è sceglie grisgiu chjaru, blu lavu, rosa è altri culori cum'è u megliu;
3, pelle bianca, sceglite una larga gamma di culori, grisgiu scuru, rossu è altri culori scuri farà u culore di a pelle più biancu, giallu pallidu, rosa è altri culori chjaru pò fà vi soprattuttu armonicu suave.
4, e persone cù a pelle scura ùn deve micca sceglie una sciarpa di culore chjaru, u culore neutru hè megliu, è e persone cù a pelle bianca deve sceglie una sciarpa di culore più suave.

Sciarpa è figura
1, persona alta è corpulenta, sceglie una sciarpa di seta più longa è larga hè più bella è generosa;Curtu è slender sceglite a lunghezza moderata è a larghezza di a sciarpa di sita pare simmetrica è agile.Inoltre, a dimensione di u fiore ligatu deve esse cumminzioni cù a figura.
2, cortu è grassu, pirsuni bustu grande deve sceglie mudellu sèmplice, culore scuru, tonu sola sciarpa maglia sciolta o sciarpa di sita, perchè scuru hà l'effettu di narrowing u sensu visuale à cunvergenza.È L'AMICA DI FIGURA THIN APPROPRIATE SCEGLIE A SCARF OF PATTERN DESIGN CONCISE È simplice, PLAIN È eleganti, MA COLOR DEVIA SCEGLIE COLOR WARM.
3, pettu cuncave è a circunferenza di u pettu ùn hè micca grande ghjente sceglie stile jacquard, texture suave, fluffy, dà un sensu riccu di sciarpa hè apprupriatu.
4, persone strette o slip spalla, sceglie sciarpa allungata, sciarpa tramindui estremità di l'oblicu pende nantu à a spalla à u spinu, u visuale farà a spalla relativamente larga.
5, u collu hè longu, l'omi scelti di ingrossi è allargà a sciarpa, per circundà u collu è a spalla, fate u collu curtu;È e donne anu da aduprà loose attornu à u collu di a sciarpa di sita, culore è blusa vicinu à.

Fighjate à i marchi è i tessuti
1, à sceglie una reputazione, a qualità, a reputazione di a marca, ùn sceglite micca aleatoriamente senza indirizzu di fabbrica, marca è micca marcatu cuntenutu di cachemire di a sciarpa.Fighjate à a qualità di u pruduttu, s'ellu hè cachemire, a qualità di l'aspettu di lustru suave, suede plump, forte sensu di capelli, a superficia di u velvet hà una strata di velvet fine, trasversale è longitudinale coil densità uniforme, in u luce per guardà hè più evidenti.
2, quandu accattu, vulete aduprà a manu à pisà in manu, pizzicu, qualchi tissuti cù stu mètudu pò pruvà a qualità.Cashmere hè un TESSUTO VERY SOFT, LIGHT THA WOOL, a flessibilità hè assai bona, cusì quandu cumprate pò esse a manu KNEAD a PINCH, HEFTING un HEFTING OSSERVAZIONE di a so ricuperazione, chì ùn hè micca solu u metudu di identificà a so autenticità, ma ancu u metudu. di identificà i so vantaghji è svantaghji.


Tempu di post: 19-sep-2022