Cunsiglii per portà un cappellu di maglia

In a vita di ogni ghjornu, cumu sceglie u cappellu chì avete bisognu, u partitu più adattatu.U nostru cuntenutu oghje hè belli cappelli in maglia!Cumu portà un cappellu di maglia?U cappellu di maglia hè cum'è una giacca d'invernu chì ti fa sentu caldu.I cappelli di maglia sò ancu un accessori assai populari oghje, cù una varietà di cappelli di maglia sempre facenu chì u vestitu currisponde à u toccu finale!

U prucessu di utilizà l'agulla di maglia per furmà bobine di diversi materiali è filati, è poi cunnetta in tessuti di maglia.U tela di maglia hè morbida in tessitura, hà una bona resistenza à i piegamenti è permeabilità, è hà una estensibilità è elasticità più grande, cunfortu di portà.I prudutti di maglieria ponu ancu esse utilizati in l'industria è l'agricultura, l'assistenza medica è a difesa naziunale, etc. A maglia hè divisa in tricot manuale è tricot machine.L'usu manuale di l'agulla di maglia, una longa storia, cumpetenze exquisite, forma di fiore flessibile, largamente diffusa è sviluppu in u populu.

U Tessutu di Maglia hè creatu piegando unu o più filati alimentati da trama in una seria di loops cù una Agulla.I novi loops sò allora Looping nantu à i precedenti.

1. A forma di cappellu hè assai impurtante !!Ùn sceglite micca u cappellu di maglia cù filu magre è sparse !Ùn hè veramente micca strutturatu, è pare chì a so testa hè colapsata!

p1

2. Hè megliu portà un logu simplice nantu à u cappellu di maglia culurita, altrimenti darà a ghjente un sensu assai bruttu.

p2

3. In termini di acconciatura, a testa di rotulu d'ova o dui pigtails currispondenu assai bè cù u cappellu di maglia ~

p1

4. Sort out all kinds of folds per creà a sensazione di una testa tonda chì copre a faccia.A faccia si strinse è si fece più chjuca.

p1

5.Ricordate di mustrà a mità di e vostre sopracciglia.Ùn tene micca e sopracciglia fora di a luce.Hè cum'è esce per arrubbari soldi Ùn mostra micca tuttu.Se a tecnulugia di u tordo hè in u so piccu è e ciglia è l'ochji sò super boni, a bellezza sarà bella in tuttu ciò chì porta.

p1

6. Aghjunghjite l'accessori in modu adattatu dopu avè purtatu, cum'è occhiali / maschere.Purtate u maquillaje si ùn vulete In fatti, ùn possu micca tene u sensu di l'atmosfera.

p1

Postu tempu: Apr-24-2022